Oppgrader til Unit4 ERP Continuous Release (CR)
Unit4 ERP CR (tidligere kjent som Milestone 7) er utviklet for å hjelpe virksomheten din med å administrere sine ansatte, prosjekter og eiendeler mer effektivt enn noen gang før. Arribatec gjør oppgraderingen for deg.
Denne ERP-løsningen forbedrer måten de ansatte jobber på, slik at du selv kan måle hvor stor innvirkning ulike funksjoner vil ha på effektiviteten.
Kontakt oss her for å starte oppgradering av ditt ERP system.
Her er de nye funksjonene du får ved å oppgradere til ERP CR:
Dynamiske skjemaer
ERP CR gjør det enda enklere å fylle ut skjemaer! Data fylles automatisk inn, slik at du slipper å skrive inn informasjon som allerede ligger i systemet.
Skjemalayouten er dynamisk, intelligent og basert på betinget logikk, så når du fyller ut ett felt, kan andre felter, flexi-felter eller faner blir skjult eller synlige.
Dataene du fyller ut i skjemaene kan nå også brukes til å generere data som for eksempel transaksjoner eller oppføringer i registre. Disse endringene og mer er designet for å redusere manuelt arbeid, forbedre delegering og gi tilgang til kvalitetsdata.
Arbeidsflyter
Med ERP CR får du enklere og mer effektiv oppretting og vedlikehold av arbeidsflytprosessdiagrammer.
Det nye «dra-og-slipp»-grensesnittet er mer intuitivt enn noen gang å lage arbeidsflytkart. Samtidig blir eksisterende arbeidsflytkart automatisk gjenkjent slik at du sparer tid og slipper å bygge dem opp på nytt. Arbeidsflytgjenkjenning er både brukervennlig og sparer deg for verdifull tid.
Webifisering av økonomi
Følgende skjermbilder er tilgjengelige i Unit4 ERP Continuous Release (CR):
- noter porteføljeforespørsler
- feiltransaksjoner rapporterer batchimport
- importere kunder og leverandører
- kontogrupper
Den fullstendige ‘Agresso Financials’-menyen er tilgjengelig. Den nye funksjonen fjerner behovet for at brukere må ha tilgang til en kompatibel datamaskin, hvor ERP-løsningen tidligere enten var installert lokalt eller måtte kjøres via Citrix.
Arribatec er Unit4 Elite Partner
Arribatec ble grunnlagt av tidligere Unit4-ansatte og har vært Elite-partner siden partnerprogrammet ble lansert. Vi er offisielt den største partneren på verdensbasis med leveranser av Unit4-tjenester til selskaper i alle bransjer. Vårt hovedkontor ligger i Oslo og vi jobber alltid med mennesker i fokus.
Mobilt fravær
Mobilapp for fraværsregistrering lar ansatte administrere fravær på farten. I appen kan ansatte legge inn fravær, ulykker, oppdatere medisinske attester, utvide eller lukke fravær.
Appen lar også ledere bli varslet om fravær så raskt som mulig, registrere og spore data knyttet til fraværet, samt holde kontakt med den aktuelle medarbeideren.
Information Browser 2.0
Information Browser 2.0 gir deg ett enkelt utgangspunkt for rapporterings- og planleggingsprosesser. Rapporter gir enklere tilgang til forretningsdata for flere brukere, og bidrar til å øke informasjonsverdien, samt distribusjon av informasjon. Den nye rapportvedlikeholdsskjermen hjelper deg bedre å styre opprettelse og administrasjon.
Med ERP CR kan du lage flere diagrammer og målere for rapportering samt opprette integrasjoner med Analyzer XP.
Arbeidsflytgodkjenning av nye roller og endringer
Få tilgang til forhåndsutfylte elektroniske skjemaer med brukerdata og tilhørende roller. Skjemaet kan sendes i arbeidsflyt for godkjenning med autoriserte skjemaer som deretter automatisk gir brukermedlemskap av en rolle (som igjen gir nye tilgangsrettigheter eller ansvar for godkjenning av arbeidsflytoppgaver).
Funksjonen gir ikke bare et bedre revisjonsspor når det gjelder endringer i menytilgang, men fører også til mindre manuelt arbeid og færre feil. Det setter også en stopper for uautorisert tilgang og skaper en mer effektiv onboardingprosess for nyansatte.
Forbedret webdokumentarkiv
ERP CR har fått en egen funksjon for å sette ‘liste’-innstillinger som standard; gi flere roller tilgang til dokumenter, utelukke den påloggede brukeren fra å kunne se dokumenter og vise dokumenter på en egen skjerm.
Dokumentarkivet er forbedret slik at det nå er mulig å beholde siste layout. Dette fine brukersnittet gir mer intelligent organisering og eliminerer bortkastet tid på å søke etter dokumenter, i tillegg til å gi en mer personlig brukeropplevelse.
API Message Hub
Sømløs datautveksling mellom ulike systemer med en rekke integrasjonsmuligheter. Det gjør det enklere å jobbe med ulike løsninger og utnytte data mer effektivt gjennom nye funksjoner som:
- Sikker og skalerbar med Unit4 Internal: Dette betyr at du kan utveksle data, hendelser og kommandoer sikkert og effektivt innenfor Unit4-løsninger.
- Meldings-SDK og bruk av identitetstjenester: Med dette kan du autentisere, autorisere og håndtere identitetsinformasjon for å sikre at bare autoriserte brukere har tilgang til data og tjenester.
- Støtte for skuespillermodeller: Dette tillater deg å representere ulike aktører i systemet, slik at du kan håndtere ulike roller og tillatelser mer fleksibelt.
- API-endepunkt for eksterne integrasjonsformål: Med dette API-endepunktet kan du enkelt integrere Unit4 ERP med eksterne løsninger, slik at du kan dra nytte av en bred rekke integrasjonsscenarier.
Mer om Unit4 ERP:
Unit4 annonserer overgang til kun å tilby skyløsninger
Unit4 har offentliggjort sin strategiske beslutning om overgang til et fullstendig skybasert løsningslandskap (SaaS) og samtidig en gradvis avvikling av support for alle lokale løsninger.
Brunel University London: fra on-prem til skyen
Brunel University London hadde et uvanlig oppsett som ikke fungerte som forventet og førte til forringelse av systemene over tid. Dette gjorde vi for å
Webinar: Automatisering av Bankrelaterte Prosesser
Mange virksomheter bruker mye tid på manuelle prosesser ifm sending/ henting av bankfiler, og innlesing av returfiler. Arribatec BankHub automatiserer filutveksling mellom Unit4 ERP og
Book et mulighetsmøte for oppgradering til ERP CR
Bruk skjemaet for å booke en uforpliktende prat om oppgraderingsprosessen slik at dere får til gang til alle de nye funksjonene i Unit4 ERP Continuous Release (CR)