Maskinvare & møterom ^
En tilpasset anskaffelsesprosess med full fleksibilitet og support
Arribatec er din partner i anskaffelsessprosessen av maskinvare og møteromsløsninger. Vi veileder deg i jungelen av produkter og løsninger slik at dere får kvalitetsutstyr til en fornuftig pris med alle essensielle sikkerhetstiltak aktivert.
I tillegg til salg- og leasingavtaler kan vi bistå med rådgivning, teknisk support og automatisert oppsett av tilhørende programvare.
Leasing av maskinvare ^
Full livssyklusadministrasjon av bedriftens enheter inkludert leasing av maskinvare.
Sørg for å være oppdatert med automatisk fornyelse av maskinvare hvert 3. år, automatisk oppsett og sikring av enheten i henhold til bedriftens sikkerhetsprosedyrer. I tillegg til leie av maskinvare står vi for logistikk og innlevering til gjenbruk eller bærekraftig gjenvinning.
Rask, sikker og tilpasset innkjøp av maskinvare ^
Ønsker du å kjøpe fremfor å lease? Hos oss kan du bestille hardware via din kontaktperson i Arribatec, i vår selvbetjente webshop eller gjennom en egen skreddersydd webshop med ferdig utvalgte produkter for deres behov.
Vi leverer alt av hardware til din bedrift: pc’er, printere, skjermer, møteromsutstyr, servere mm. Gjør innkjøp av maskinvare via oss så håndterer vi automatisk oppsett av nye maskiner og kvalitetssikrer dine sikkerhetsrutiner for alle aktive enheter.
Ønsker du å snakke med oss om maskinvare og enhetsadministrasjon?
Bærekraftig håndtering
av maskinvare ^
Hos Arribatec står bærekraft i fokus og vi sørger for at all maskinvare blir håndtert på best mulig måte etter endt avskrivingstid.
Vi står får avhenting av utstyr til gjenbruk der mulig og leverer til bærekraftig gjenvinning på vegne av din bedrift.
Administrasjon uten leasing ^
Som et alternativ kan dere selv stå for innkjøp av maskinvare hvor vi står for automatisert oppsett, sikring av enheten og tilgang til brukerstøtte dersom problemer eller hendelser oppstår.
Moderne møterom
Våre moderne møteromspakker basert på Microsoft Teams gir deg lynrask oppkobling og en moderne, smidig og helt trådløs møteopplevelse. Med avansert teknologi får dere en sømløs og høykvalitetsløsning som gir et profesjonelt inntrykk under videokonferanser. Ingen flere kabelknuter eller «hvorfor funker ikke lyden nå».
Arribatec leverer og installerer alt det tekniske med innhold etter ønske og ingen teknisk kompetanse kreves fra de som skal bruke møterommene.
Vi skreddersyr løsninger for flere typer rom:
- Konferanserom (>10 pers)
- Vanlige møterom (4-10 pers)
- Stillerom (<4 pers)
Tilgjengelig & brukertilpasset
Vi levere blant annet interaktive touch-skjermer som fungerer svært godt i Teams-miljøet. Skjermene gjør møterom mer tilgjengelig for bevegelseshemmede hvor man kan senke bildet på skjermen slik at for eksempel rullestolbrukere kan tegne selv.
Vi kan også levere lyddemping av bærekraftig korkmateriale som gir god akustikk og smarte oppslagsskjermer ved inngangsdøren til møterommene som gir oversikt over hvem som har booket rommet og når.
Klar for å forenkle hardware-anskaffelsene?
Send oss en melding for å ta en prat
Flere nyheter ^
Cloud-leveranser for HI Entreprenører
Arribatec inngår avtale med HI Entreprenører om leveranser av privat sky for produksjon av 9 sentrale applikasjoner.
Forenkler skyreisen for Powersim
For å ta virksomheten videre, søkte Powersim Software etter en løsning som tillot raskere distribusjon, mer fleksibilitet og den høyeste datasikkerhetsstandarden.
Backes behov for dataplattform
Som en profesjonell og fremtidsrettet aktør har Backe forstått viktigheten av å hente inn, strukturere og tilgjengeliggjøre data internt og eksternt. Våre dyktige utviklingskonsulenter bistår