Spisskompetanse på tvers av
fagområder gir deg en helhetlig og
skreddersydd løsning.
SISTE NYTT
Meld deg på et av høstens webinarer eller se et tidligere webinar on-demand her.
Unit4 kåret Arribatec som den beste partneren med elitestatus i 2023.
Med vår bransjekunnskap og
erfaring får du bærekraftige løsninger
tilpasset din bedrift.
Global leverandør av digitale forretningsløsninger som forenkler kompleksitet.
Ettersom bedrifter bruker for mye tid på manuelle prosesser ved å sende inn bankfiler, lese returfiler og gjøre bankavstemminger, utviklet vi Arribatec BankHub for å automatisere alle dine bankrelaterte prosesser.
Et Unit4 ERP produkt som automatiserer betalingsfilhåndtering mellom betaler og bank. BankHub fungerer som et grensesnitt mellom Unit4 og banken din.
BankHub passer for alle bedrifter; både små og mellomstore bedrifter, samt enterpriser.
Reduser manuell håndtering ved å enkelt automatisere dine bankprosesser.
BankHub støtter DNB, Nets, DanskeBank, Nordea og Sparebank1.
Kan også konfigureres til å dekke flere bankforbindelser samtidig, samt nasjonale og internasjonale betalings-formater.
BankHub tar seg av alle aktiviteter nødvendig for å utveksle økonomiske meldinger og filer mellom Unit4 ERP og din bank.
All aktivitet logges, og alle filer lagres i databasen, klare for revisjon og feilsøking.
Med utgangspunkt i bransjeutfordringer og problemer knyttet til manuelle prosesser, utviklet Arribatec sine egne produkter for å forenkle kompleksiteten og gjøre veien til målet enklere for deg.
Som Elite-partner for Unit4 ERP kan du stole på at våre Unit4-produkter og -tjenester er best i klassen.
Fordeler med BankHub ^
Kryptert filoverføring ^
Kryptert filoverføring mellom Unit4 ERP og bank, automatisk lasting av bankfiler til Unit4 ERP, og automatisk bokføring av betalinger. Unit4 ERP bankkontoer vil alltid være oppdatert!
Kontinuerlig oppdatering av hvor en betaling befinner seg i skjermbildet «oppdater betalingsoppdrag». Dette gjør oppdaterte betalingsoppdrag til et slags «dashboard» hvor du kan følge med på hvor en betaling er i prosessen.
Remitteringsforslag- & bekreftelse ^
Som en generell regel anbefaler vi ikke å automatisere disse to prosessene. Skulle det likevel være ønskelig, og som man har god kontroll på; godkjenning av nye leverandører, endringer av leverandører og fakturagodkjenningsprosessen som tillater helautomatisk remittering, så kan Arribatec BankHub støtte dette.
Ønsker du å komme i gang med BankHub?
Send oss en melding for pristilbud og aktivering
Arribatec er en global leverandør av digitale forretningsløsninger som hjelper våre kunder å oppnå konkurransefortrinn gjennom innovativ bruk av IT.
Arribatec Group ASA
Lørenfaret 1D
0585 Oslo, Norge
© All rights reserved