Virtuell resepsjonist ^

Arribatec Hospitality har startet et samarbeid med et spennende og innovativt selskap som endrer spillet for resepsjonister og hoteller.

Rondane Høyfjellshotell-virtuell resepsjonist
Rondane Hoyfjellshotell
Selvbetjeningskiosk

Spennende samarbeid 

For omtrent ett år siden, Arribatec Hospitality ble kontaktet av representanter fra InHotel. De hadde en idé om å leie ut resepsjonister via video. InHotel hadde fått støtte fra Innovasjon Norge og så noen synergier med Arribatec Hospitality. Derfor har de to selskapene gått i dialog om et samarbeid.

– Nå, ett år senere, har vi signert med InHotel for selvbetjeningskiosk. Vi vil starte med å ha deres videoresepsjonistkiosk og vår selvbetjente kiosk atskilt, men på sikt vil vi integrere den virtuelle resepsjonisten i systemene våre, sier Alexander Richter, administrerende direktør i Arribatec Hospitality.

– For å kickstarte samarbeidet tilbyr vi nå en selvbetjent kiosk til rimelig redusert pris – Da tanken er at vi både skal være til nytte for produktkombinasjonen der vi kan selge deres løsninger og omvendt. Dette blir en prototype der vi tester ut de to løsningene, hvordan de fungerer sammen og om dette vil øke salget vårt, til sammen, legger Alexander til.

Klar til å gå live

Det første hotellet som går live, er Rondane Høyfjellshotell. De har allerede en løsning fra InHotel med virtuelle resepsjonister, men nå vil de også legge til muligheten for at gjester kan sjekke inn selv. 

– Vi er nå klare til å gå i drift med denne løsningen i Rondane Høyfjellshotell. Skjermen er plassert på et eikebord som vi måtte tilpasse for å få skjermen til å passe og sørge for at den var stabil.

– Vår prioritet er å alltid levere de beste løsningene i markedet; derfor må vi utvide vår horisont og gjøre partnerskap som vil forbedre opplevelsen for brukerne våre, sier Alexander positivt. 

YR FB RondaneHoyfjellshotell 007
Rondane Høyfjellshotell

Vil du vite hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen din med teknologi? ^

Flere hospitality nyheter ^