Nye muligheter med digitalisering ^

16-Bak-fasade-D1

Et familievennlig lodgehotell i hjertet av fantastiske skiløyper og vakker natur Geilo har å by på. Her kan du slappe av og nyte oppholdet med venner, familie eller kollegaer.

Kiosk Cathrine

Cathrine Stenmarck

Vestlia Resort fokuserer på kvalitet, luksus og en flott opplevelse for alle aldre. Med sine hundevennlige rom, prisvinnende velværesenter og et innendørs lekerom for barna – vet du at dette er et hotell som vil tilfredsstille og oppfylle alle dine behov.

– Her på Vestlia har vi en rekke gjester. Kundene våre kommer hit for å slappe av, være eventyrlystne, gå langrenn, ha litt familietid eller delta på konferanser, sier Cathrine Stenmarck, resepsjonssjef ved Vestlia Resort.

Tid er luksus 

Feriestedet har nå tatt neste steg i å digitalisere inn- og utsjekkingssystemene deres. Med Arribatec Hospitalitysin nye kiosk håper de å gi sine gjester en bedre inn-/utsjekkingsopplevelse.

– Vi ønsker å gi gjestene våre mer tid til å nyte oppholdet hos oss. Derfor passet selvbetjeningskiosken perfekt for oss, sier Cathrine.

"Denne kiosken vil gi oss bedre kapasitet til å hjelpe gjestene som trenger mer service."

- Cathrine Stenmarck, Resepsjonssjef ved Vestlia Resort.

Holder en god flyt

Selvbetjeningskiosken er designet etter hotellets behov og den gir de ansatte mer tid til å yte personlig service til de gjestene som ønsker det, og en enkel kontaktløs innsjekking for de gjestene som ønsker en enkel og effektiv opplevelse.

Vestlia Resort holder et høyt belegg hele året, men sommer- og vintersesongen er de travleste. Det kan fort bli kaotisk i lobbyen med inn-/utsjekking og køer.

– Det er vanskelig for hotellene å holde en høy standard i sjakk når det kommer mange gjester samtidig. Derfor er selvbetjeningskiosken en fin mulighet til å redusere køene og holde god flyt i lobbyen, sier Alexander Richter, administrerende direktør i Arribatec Hospitality.

Ved innsjekking kan gjesten enkelt gjøre jobben selv ved å betale for oppholdet, bestille romservice, lage sine egne nøkler og bli tildelt sitt dedikerte rom.

Ved avreise lar kiosken gjestene raskt sjekke ut, gjennomgå hotellregningen og betale for ekstra romkostnader. Arribatecs selvbetjente kiosk er designet rundt gjestenes opplevelse for å gjøre prosessen så smidig som mulig for alle. 

Lobby
PALL0959 Rediger

– Denne kiosken er en av våre bestselgere. Med den større berøringsskjermen og et tilpasset bord passer den perfekt til hotellets interiør og er enkel å bruke for gjestene, sier Alexander.  

– Jeg vil absolutt anbefale denne kiosken til andre hoteller som ønsker å digitalisere hotell og tjenester. Arribatec Hospitality jobber tett med deg hele tiden for å sikre at du får et produkt som passer perfekt til ditt hotell, sier Stenmarck.  

IMG 4303

Hva er neste? 

– Vi jobber alltid tett med kundene våre etter at vi har installert systemene våre. Vi fortsetter å oppdatere systemene og sørger for at alt fungerer som det skal, sier Richter.

– Neste på agendaen er å digitalisere resten av hotellet. Vi jobber med en oppdatering som gjør at gjestene kan bestille champagne til rommene sine, og mye mer.  

– Vi er veldig spente på kiosken og våre nye muligheter som følger med den. Vi gleder oss til gjestene våre tar i bruk denne i vår travleste sesong som er rett rundt hjørnet, sier Cathrine entusiastisk. 

– Vi gleder oss til fortsettelsen.

- Alexander Richter, administrerende direktør i Arribatec Hospitality.
Facil BestWestern 19

Vil du vite hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen din? .

Flere nyheter fra Arribatec ^