InfoSHIP®
Hotelldefektbehandling ^

Identifiser konsekvenser, haster og prioriteringskriterier for å løse viktige problemer raskt ombord på cruiset

InfoSHIP® Hotel Defect er et tillegg til InfoSHIP® Asset, designet for cruiseselskaper for å forbedre produktivitet, samarbeid og ansvarlighet ved å tilby verktøyene og rammeverket som trengs for å levere det høyeste nivået av kundeservice.

InfoSHIP® Hotel Defect strømlinjeformer innkommende problemer og tildeler dem automatisk til riktig team gjennom en fleksibel arbeidsflytmotor, og gir personalet detaljene som trengs for å fokusere på de mest umiddelbare oppgavene og gir ledelsen et bilde av aktiviteten i sanntid.

programvare for administrasjon av cruisehoteller
programvare for administrasjon av cruisehoteller
samhandle sirkel bg
programvare for administrasjon av cruisehoteller
samhandle sirkel bg

Hvorfor velge Arribatec Marine? ^

Forenkler kompleksitet

For mer enn 35 år, Arribatec Marine har vært dedikert til design, utvikling og implementering av tekniske skipsstyringsprogramvare for aktiva, vedlikehold og energistyring av flåter.

Bare spør våre InfoSHIP®-kunder:

Kom i gang med InfoSHIP® flåtestyring og få full kontroll

Mer enn et billettsystem ^

Infoship Quality reduserer effektivt menneskelige feil og hjelper til med å identifisere årsaken til hendelser slik at du kan fokusere på problemområder. Programvaren vår sørger for at ulykkesrapporteringsprosedyrene fungerer og passende sikkerhetstiltak blir lettere identifisert.

programvare for administrasjon av cruisehoteller
samhandle sirkel bg

Spor og kategoriser enkelt feil

Identifisere innvirkning, haster og prioriteringskriterier til
løse viktige problemer raskt.

Forhindre defekter og forbedre kvaliteten

Analysere frekvenser av forekomst av defekter og
årsaker til å iverksette korrigerende tiltak.

Monter ventende driftsoppgaver

Konfigurere planlagt oppgavekjøring, kontrollere om
oppgaver har blitt utført eller kjører fortsatt.

Tilordne problemet til egnet team

Sikre at forespørslene blir utført av teknikere
med riktig kompetanse og kompetanse.

Picture18

OPPDRAG LEDELSE

TILBAKEBEHANDLING

SPORING AV KUNDEKLAG

VARSLER / ESKALASJON

SPØRSMÅL

TILBAKEENDE PROBLEMMER

UTGAVE REVISJON

PROBLEMSPLANLEGGING

FORSENDELSESLEDELSE

SAKSBEHANDLING

JOBB LEDELSE

KVALITETSSIKRING

Klar til å få kontroll med InfoSHIP® Hotel Defect Management? ^

Bestill en demonstrasjon