- 16 / 12 / 2021
Investering i Skandinavia ^
Arribatec Hospitality fortsetter veksten og utforsker nå nye markeder i Skandinavia, og trives for at deres løsninger skal være markedsledende.
Thomas Furulund, Driftsleder i CIC Hospitality
Hotel Astoria er en del av Best Western Signature Collection og har en historie som går tilbake til 1934.
– Hotellet ble bygget i 1934-35 og ble oppført som det første moderne luksushotellet i København, sier driftssjef i CIC hospitality Thomas Furulund.
4-stjerners hotell
For å leve opp til sine standarder blir hotellet nå renovert og brakt tilbake til sin gamle sjarm og fordums prakt, men med en vri.
– Vi ønsker at gjestene våre skal føle seg verdsatt og verdsatt mens de bor hos oss. Derfor legger vi nå ned en stor innsats for å digitalisere store deler av hotellet. Ved å installere selvbetjent kiosk fra Arribatec Hospitality våre gjester kan velge å selv sjekke inn, eller få en mer personlig opplevelse med hjelp fra våre ansatte, sier Thomas.
"København er en metropol med besøkende fra hele verden og vi ønsker alle kulturer og gjester velkommen til Hotel Astoria."
Selvbetjening
Selv om Astoria Hotel er et 4-stjerners hotell ønsker gjestene fortsatt en effektiv og smidig opplevelse når de sjekker inn. Ved å bruke selvbetjent kiosk kan gjestene nå sjekke inn og ut på egen hånd med en lek. Ved behov kan de alltid ringe etter assistanse.
– Dette gjør de ansatte i resepsjonen i stand til å yte en bedre og mer grundig service til de gjestene som trenger det, sier Furulund.
Ved innsjekking kan gjesten enkelt gjøre jobben selv ved å betale for oppholdet, bestille romservice, lage sine egne nøkler og bli tildelt sitt dedikerte rom.
Ved avreise lar kiosken gjestene raskt sjekke ut, gjennomgå hotellregningen og betale for ekstra romkostnader. Arribatecs selvbetjente kiosk er designet rundt gjestenes opplevelse for å gjøre prosessen så smidig som mulig for alle.
INVESTERER I SKANDINAVIA: Andreas Løseth og Alexander Richter
Et stort skritt
Dette er første gang Arribatec Hospitality utvikler løsninger for et annet land. Så langt har Norge vært deres primære marked. Det betyr at det er nye regler og lover å følge.
– Dette er et stort skritt for oss. Danmark har ulike lover og lovverk når det gjelder betalingsterminaler. Vårt nye partnerskap med NETS Danmark gjør at vi kan levere de samme tjenestene i Danmark og Norge, forklarer Andreas Løseth, produktsjef Arribatec Hospitality.
– Vi har lenge kun fokusert på Norge og mestring av utfordringene og hindringene i dette markedet, å nå å kunne utvide og mestre ulike markeder er et stort steg for oss. Det beste er at vi får starte i hjertet av København, med det hederlige Hotel Astoria. Vi er så stolte av dette partnerskapet, sier administrerende direktør, Alexander Richter entusiastisk.
– Vi er bedre rustet enn noen gang og er klare for utvidelser i flere nye land. Vi er i dialog med hoteller i Sverige, Finland, Estland og Latvia.
2022 blir et spennende år for Arribatec Hospitality. Med mange nye prosjekter og ny spennende utvikling kan både Alexander og Andreas, med resten av teamet deres, ikke vente med å komme i gang.
"Med dette ønsker vi å sende ut en melding om at vi er klare til å ta på oss flere utfordringer og bestillinger for 2022."
Vil du vite hvordan du kan forbedre kundeopplevelsen din med teknologi? ^
Flere hospitality nyheter ^
Gjør Smarthotel smartere
Arribatec Hospitality fortsetter å levere ekstraordinære løsninger, og den nye avtalen med Smarthotel er bare nok en bekreftelse.
Nye muligheter med digitalisering.
Vestlia Resort har tatt neste steg med å digitalisere sine inn-/utsjekkingssystemer. Med den nye kiosken vil de gi gjestene en bedre opplevelse.