Arribatec Integra leverer banebrytende ETK-integrasjonsprosjekt for Port of London Authority
Nærmere bestemt ble Unit4 ERP asset management-moduler (Field Force) integrert med markedsledende servicedesk-verktøy ServiceNow.
Vi er glade for å kunngjøre vår vellykkede fullføring av et betydelig nytt integrasjonsprosjekt ved bruk av People Platform-løsningen 'Extension Tool Kit' (ETK) for Port of London Authority (PLA).
Dette prosjektet er den første britiske integrasjonen av aktivastyringsmoduler som bruker ETK – og lar PLAs 400 pluss brukere øke forespørsler om aktivaadministrasjonstjenester sømløst, og sikrer forretningskontinuitet for Storbritannias største havn.
Nærmere bestemt ble Unit4 ERP asset management-moduler (Field Force) integrert med markedsledende servicedesk-verktøy ServiceNow. PLA ønsket at ServiceNow (dets viktigste helpdesk/feilloggingssystem) skulle være det eneste systemet brukerne kunne logge på for å sende inn feil og serviceforespørsler. Tidligere måtte alle PLAs asset management-relaterte forespørsler manuelt tastes inn i Unit4 for å muliggjøre behandling av serviceordrer og varsling av ingeniører. Manuelle oppdateringer måtte da utføres i ServiceNow når billetten ble mottatt, tildelt og fullført.
Prosjektet har fjernet behovet for ny nøkkeling av data i begge systemene. Nå som integrasjonen mellom PLAs ServiceNow helpdesk og Unit4 ERP Field Force er live, logger brukere asset management-hendelser i deres ServiceNow-støttesystem – og ved hjelp av ETK skyves dette over til Unit4 som en ny serviceordre i Field Force.
ETK-løsningen (grafikk nedenfor)
utgå~~POS=TRUNC
- Unit4 ETK håndterer endringer i ERP-data som sendes til ServiceNow (primærdata om hver aktiva, som lagret i hovedfilen for aktiva i Unit4).
- Statusoppdateringer/tilføyelse av merknader til en serviceordre skyves ut til ServiceNow.
- Ytterligere «hendelsesvarsling»-utløsere skaper meldinger som blir eksponert og satt til ETK.
Inngående
- SOAP webtjeneste benyttes og kalles fra ServiceNow for å opprette nye serviceordrer i Unit4.
- Vellykkede forespørsler returneres til serviceordrenummeret i svaret, slik at det kan legges til ServiceNow.
- ServiceNow-billetter kobles tilbake til Unit4 ERP og håndteres med en dyplenke ved hjelp av ERP-serviceordrenummeret.
- IntelAgents leveres som varsler team når en ny objektklasse eller type opprettes – og sikrer at dette replikeres i ServiceNow (dette skal være fullt integrert og automatisert som en del av fase 2).
- Unit4 ETK administrerer alle revisjons- og feilhåndterings-/varslingskrav.
Mark Bloomer, administrerende direktør i Arribatec Integra, sa: "Jeg er så stolt over at vi har levert betydelige fordeler til en av våre største kunder, Port of London Authority, ved å utvikle en banebrytende integrasjon ved å bruke 'Extension Tool Kit'."
«Det som er enda mer imponerende er at et teknisk banebrytende prosjekt har blitt levert innenfor budsjett. Kunnskapsoverføringsøkter er nå i gang mellom PLA og vårt servicedesk-team for å sikre et fortsatt høyt nivå av kundestøtte."
"Dette er nok et viktig skritt i Arribatecs forpliktelse til å levere enOne Solution' tilnærming for integrerte og skalerbare ERP-systemer. Arribatec sin One Solution tilnærming styrker organisasjoner ved å koble mennesker, prosesser og systemer."
For en fullstendig liste over våre Unit4 ERP-tjenester og -løsninger, vennligst gå til: https://www.arribatec.com/erp/
For flere casestudier, besøk: www.integra-associates.com/case-studies.
Vil du vite mer om hvordan Arribatec kan hjelpe med din cloud ERP? Ta kontakt!
Vil du ha en solid Unit4-partner på laget ditt?
Flere nyheter fra Arribatec ^
5 grunner til at ERP-programvare er avgjørende for bedriftens produktivitet
ERP-systemer gir CXO-er trygghet om at de har verktøyene for å styrke virksomheten deres, unngå og overvinne daglige utfordringer.
Hvordan være i tide og på budsjett i din ERP-implementering?
Syv ting å ta hensyn til for å oppnå en vellykket ERP-implementering, og unngå prosjektoverskridelser og høyere kostnader enn budsjettert for.